ANKARA / YENİMAHALLE - Yahya Kemal Beyatlı Anadolu Lisesi

Haberler

May

Anıtkabir ziyaretinin ardından,öğrencilerimizle beraber yemek yedik. Ardından Konferans Salonunda mezuniyet törenimizi yaptık.

Emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Tiyatro kulübümüz 09.05.2023 tarihinde okulumuz öğretmen, öğrenci ve velilerine Carlo Goldoni'nin " İki Efendinin Uşağı" adlı oyununu sahnelemislerdir.  Pantolone kızını, Dottore’nin oğlu Silvio ile evlendirmeye karar vermiştir. Bunun için evinde bir tören düzenler. Gençler birbirlerine aşıktır. Ancak daha önce Pantolone'nin kızını evlendirme sözünü verdiği ve öldüğünü öğrendikleri Federico Rasponi'nin bu törene gelmesiyle işler karışır. Ama belki de birdenbire çıkagelen kişi iddia ettiği kişi değildir.  Carlo Goldoni'nin İtalyan komedi tiyatrosuna kazandırdığı en seçkin örneklerden biri olan bu oyun, okulumuz öğrencileri Mustafa Çakır, E. Merve Karabaş, Eren Erciyas, Ela Nur Akdeniz, Enes Büyükkaya, Elif Ayraç, Begüm Doğan, Betül Kübra Altekin, Sude Özkol, Şeyma Atike Yay, İrem Dertli, Eylül Bütün, Ela Yıldız tarafından Tiyatro Kulübü öğretmenlerimiz Sibel Kınay ve Dilek Gedik rehberliğinde hazırlanmıştır.

May

Nis

Törende emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Mrt

Gezide emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

22 mayıs 2023 Çarşamba  önce Anıtkabir'de Atamızı ziyaret edip Saygı duruşundan sonra Anıtkabir müzesini gezdik.Otobüsümüzle hamamönüne gidip önce Mehmet Akif Ersoy müzesi ardından,öğle yemeği,  ardından  eski Ankara Çarşılarından geçerek Ankara Kalesine gidip Ankara'yı tepeden izledik.Ardından yürüyerek ulus meydanı Atatürk heykelinde kuşlara yem attık ve eski Meclislere giderek Cumhuriyetimizin ilk yıllarına uzandık.

Törende emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Mrt

MEB 9, 10, 11 ve 12. sınıf öğrencilerinin 2022-2023 eğitim öğretim yılı I. dönemi derslerinde öğrendikleri konuları pekiştirmeleri, varsa öğrenme kayıpları ve eksiklerini gidermeleri amacıyla "Dersler Cepte" adlı mobil uygulama geliştirildiğini bildirdi.

Ock

9/C sınıfında okuyan öğrencimiz Suat KAÇAR , Ankara okullar arası genç b Karate  il sampiyonu ve Avrupa secmesi Türkiye 4. olmuştur.

Başarılarının devamını dileriz.

Okul  Kız Voleybol Takımımız, Türkiye Gençler Voleybol Finallerinde okulumuzu temsil etmiştir. Emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Ara

10/C Sınıfı Öğrencimiz İklim ÖZDEMİR Ankara Şampiyonu oldu.

11/J Sınıfı Öğrencimiz Erdem Burak Ankara 2.'si oldu

Emeği geçen öğretmenler ve öğrencimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Ara

Okulumuz rehber öğretmeni Aydın Arslan tarafından 12. Sınıf ogrencilerimize Sınavda dikkat edilecek hususlar ile ilgili seminer verildi

11. Sınıflar için düzenlenen gezi için emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Törende emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.